O tem, da je bila Četrta pot nominirana za Gorenjsko gazelo, sem že pisal. Tokrat imamo novega nominiranca - med nominiranci za gazelo osrednje Slovenije (kjer je zmagal Elektronček) je bilo tudi podjetje mojega svaka Opoj sokovi d.o.o., večini javnosti neznano ime, a zato toliko bolje med gostinci in hotelirji. Podjetje proizvaja brezalkoholne pijače ter oskrbuje gostinske obrate, hotele, menze, restavracije in ostale lokale s sistemi za točenje brezalkoholnih pijač oz. po domače 'šankomati'.
Pred dvemi leti so pripojili svojo konkurenco Nektar Natura in začeli svoje sokove tržiti pod bolj znano blagovno znamko Nektar, pri katere prenovi sem imel prste zraven jaz. Na osnovi obširne analize in obstoječih praksah smo se odločili za tako imenovano evolucijo blagovne znamke, kjer je pri prenovi blagovne znamke glavnega pomena ohraniti dobre lastnosti znamke iz preteklosti. Zaenkrat ta dobro uspeva.

Komentarji